dilluns, 16 de març del 2009

Entrevista a Vicente Gavidia

Estem ací amb Vicente Gavidia que li van fer unes preguntes sobre la seua vida quotidiana.

- Hola, bon dia Vicente.

- Bon dia, Jorge.

Comencem ja amb el qüestionari.

- Que voldries ser de major?

- M’agradaria ser un jugador de futbol, però per a ser una mica mes realista vull estudiar i sacar-me la carrera.

- Qui esport practiques? Per que?

- El futbol. Perquè m’agrada molt i es molt sa fer esport.

- A qui equip de futbol jugues actualment?

- Jo jugue a l’equip del meu poble P.D. Ayorense, juguem a una lliga amb equips de tota la C.V. i estiguem palejant pel liderat.

- A qui posició jugues?

- Jugue de davanter, però últimament estic jugant de migcampista. La posició que mes m’agrada es mitjapunta, perquè se toca molt el baló i se corre bastant.

- De major on voldries viure?

- M’agradaria viure a Almansa perquè es una ciutat xicoteta i te moltes coses mes que Aiora. Però el meu poble m’agrada molt.

- Quina característica destaques de la teua forma de ser?

- Que als moments difícils soc molt fort.

- I el teu defecte principal?

- Que tinc un prompte molt mal.

- Quin es el teu heroi?

- Sin dubtar-lo, el meu heroi es Villa. Perquè es un jugador molt complet, es un golejador nat i juga molt be al futbol. Es un exemplar per a mi.

- Que valores mes del amics?

- Hi ha moltes classes de amics. Jo el que valore mes dels amics verdaders es la seua confiança i que no siguen falsos.

- T’agrada el teu nom?

- Home clar que m’agrada, però m’agradaria cridar-me d’altra manera. Però no me disgusta els meus pares van elegir Vicente jo lo accepte.

Ja hem acabat. Moltes gracies Vicente, a segut un placer estar una estona amb vostè.

- Fins a la pròxima.

- Moltes gracies, fins a la pròxima.