dijous, 17 de gener del 2008

DESCRIPCIÓ D'UN ALUMNE

Sóc una persona molt prima, no sóc molt alta, els meus ulls són marró obscur i els meus cabells són llisos i de color clar.
Sóc un bon estudiant i tots em diuen que pareix que el que més m'agrada és fer rabiar les meues companyes i, de no passar res, normalment ho solc aconseguir.
Sempre vist molt endreçat, vaig amb vaquers o, de vegades si em toca gimnàstica, vaig amb xandall i esportives.
M'agrada fer esport i solc jugar a futbet, encara que se'm donen bé tots els esports.
Tinc un caràcter molt bo, ja que em preocupe prou dels altres i m'interesse molt per ells. Sóc molt simpàtic i quan veig a una persona, encara que siga de lluny, la salude.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, he llegit la teua descripció i em pareix molt bona, però de tota manera em sona raro que et descrigues a tu mateix, pero encara així m´agrada molt. ANIM, no tardes en escriure mes textos

Anònim ha dit...

hola vicente!, m'agrada molt aquesta descripció, sobretot perquè la fet sara C i no tu, que poca imaginacio que tens. Ho senc mante avore si millores

Anònim ha dit...

Hola vicentín! mha agradat la teua descripsió però nanooo.... eres tio o eres tia...

besets

Anònim ha dit...

ola cariñeeet! e yegit la teua descripcio i me enamorat de tu de repent. que gracia de xiquet! espere que sapies qui soc i ke me demanes ixir. tebuicmol

Anònim ha dit...

el primer comentari que ta dit que li agrada, no teu creges vicentin. De les teues amiges, tu sabras quines.

Anònim ha dit...

Vicentiiiin!!!! quantes admiradores no sabia yo aixo de tuuuu jeje. vinga qe esta molt be la descripciooo. bexitoS!!!

Anònim ha dit...

vicent vaya tela!!!!!!!!!!!
stas fet tot un scriptor!!1
Q era broma, jajajaj

Anònim ha dit...

HOla, quan de temps sense posar un comentari, ara sis mesos despues he tornat a llegir la teua descripció i encara m'agrada molt, bessets, tq*