dilluns, 21 de gener del 2008

X INTENTAR...

Tot va començar el dissabte passat quan una amiga, per encara motius que no conec es va enfadar amb mi, la veritat que aquests dies ho estic passant molt mal, encara que ella crega el contrari. Des de xicotetes hem sigut molt amigues, i em sap molt de mal que ara no puguem solucionar
les coses. M'agradaria que es posara un poquet en el meu lloc, perquè estic fatal. Jo no deixe de preguntar-li el motiu del seu enuig, però ella diu que no se li oblidarà mai! Espere que aquest text servisca per a que es puguen solucionar les coses entre les dos, ja que ella no m'escolta, i espere que es senta identificada amb aquest text.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hola marta me senc identifica i les coses se poden arreglar, ademes yo crec que ya estan arreglaes... no te ralles tia tvmmm

Anònim ha dit...

Hola, has tingut molt bona idea i de segur que d´aquesta manera es soluciona tot, vinga anim que jo crec que ja s'ha solucionat. bessets